milovaldemar

Alla inlägg den 29 december 2011

Av Maja Larsson - 29 december 2011 16:58

Vad tycks om den nya designen? Har ju aldrig gjort sånt här förut så detta får bli en prov så länge tills jag blivit lite bättre ! :) Men de är faktiskt rätt kul när man börjar lära sig lite mer om photoshop.


Fick en bild när Milo står lull (står själv), men den blev såklart väldigt suddig. Han står lull några gånger per dag nu, och han blir super nöjd när han gör de. Hehe, våran stora kille! <3

 

Av Maja Larsson - 29 december 2011 12:19

Vilket vädet vi har, man kan verkligen inte tro att de är December, snart Januari ute! Idag var de tänkt att vi skulle in o bada men de blev ändrade planer. Vi har haft gammelmormor Marie och gammelmoster Eva på besök idag, Milo fick ännu mera julklappar, han blir så bortskämd! Han har verkligen fått jätte bra grejer, massa nya leksaker och kläder!

Igår kom H&M katalogen i brevlådan, om det fanns mycket gulligt? Jajjemen ! Får bli en beställning senare när han behöver lite mera i garderoben :)

Imorrn ska vi på 1 års kalas till bästa kompisen Cleo! :)


   

Bjuder på en bild från Erikas födelsedagsfest! :)


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20
21 22 23 24
25
26
27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards