milovaldemar

Alla inlägg under juni 2012

Av Maja Larsson - 1 juni 2012 11:40

Så var helgen snart här igen, denna helg har vi för en gång skull inte fullbokat. Lite planerat men bara roliga saker :)

Tanken var idag att åka och hälsa på mammas jobb, där vi skulle få lunch o så men när vädret inte bjöd på bättre än så här så ställde vi in planerna och istället blev det en mysmorgon framför barnprogram där Milo bjöd på god mat. Han är så söt nu för han leker verkligen med sina grejer, favoriterna just nu är att laga mat på spisen, röra runt i kastrullerna, dra ur våra kastruller i skåpet, leka med skohot (fråga mig inte varför han tycker det är så roligt), dra runt på "docksängen", helst vill han sitta i den och jag ska då dra och sedan "snickra". Det är vad våran lilla 1 åring tycker om! :) Men sånt där ändras ju från vecka till vecka.

Saker han inte tycker om just nu är att tvätta händerna/munnen, byta blöja och att duscha!!

Ord som kommit nu är tisse (Kisse), Ovve (vovve). Titta, mamma , pappa, Eda? Da? Har han sagt ett tag nu.


Sötaste kusinerna, tycker de blir mer och mer lika nu!

Poolbygget, Mina prinsar på morsdag & en dagens.

   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards