milovaldemar

Alla inlägg den 1 maj 2012

Av Maja Larsson - 1 maj 2012 20:39

Klockan 10 slog denna mamman upp sina ögon imorse, herregud tänkte jag... ALLA måsten som ska hinnas med under dagen, men vad gör det egentligen? Grabbarna låg i soffan och sov så för den delen var det ingen fara. Ute sken solen så vi intog frukosten så fort de vaknat för att sedan åka iväg på äventyr, både Benny och jag ville åka iväg någonstans, ta med picknick o så, men då mormor&morfar ville med så tänkte vi fika på Hallagården och sedan gå en sväng i de trakterna där borta. Men väl där så ser vi att det är stängt. Arg jag blev, men men bara att vända hem igen då alla var kaffesugna. Så det fick bli picknick i trädgården istället :) .. Mormorn stannade kvar och lekte med Milo och jag passade då på att sola lite grann (jag är en riktig soldyrkare för er som inte känner mig, jag får tex panik av att sitta inne, och klockan 10 MÅSTE jag vara ute, åka bil på sommarn är inte min grej. Vet dock inte vart jag fått detta ifrån!? Från min mamma kanske :) ) Men lite färg på armarna&ansiktet har jag allt fått idag för det bränner lite skönt nu! :)

Så var seriepremiär dagen här, ojoj vad vi längtat efter denna dag och vad kul det var. Publikrekord och dessutom fick jag göra mål, det räckte dock inte 3-3 slutade matchen men vi är iaf glada för det resultatet.

Imorrn väntas mammalunch hos Frida som slutat jobba igen, kul att hon är tillbaka! :) Hoppas att sommarvärmen kommit för att stanna.

15 dagar kvar nu! <3


 

Ovido - Quiz & Flashcards