milovaldemar

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av Maja Larsson - 5 maj 2012 19:33

Så börjar lördagen lida mot sitt slut, ska strax göra min man sällskap i soffan, han kollar på FA cup finalen som strax är klar. Sen slår vi på en film och sover tidigt idag. Känner mig trött och slut i kroppen idag (måste varit den där promenaden i torsdags på 8 km ;) haha, lite roligt var det faktiskt. Gick min vanliga runda på ca 4km, väl hemma igen märker jag att Milo bara har en sko, bara att vända om, jag trodde han tappat den i slutet så tog andra hållet, skulle jag inte gjort för den låg i början eller slutet blev det ju för mig :) haha. Men vad gör lite motion? :) ) 

25 års kalaset för kusin Tomas var mycket trevligt, träffar inte kusinerna speciellt ofta. Kan inte minnas när jag senast träffade minstingen Oscar, som inte längre är så liten (född 91) Det var som att se storebror :) .. de bor nämligen i Göteborg och släkträffarna har varit här i Örebro så de har inte kommit de senaste åren.  Men de får bli ändring på de, kul att ses då alla 4 är rätt jämngamla med oss syskon!

Oj vad mycket svammel det blev så här på kvällskvisten men så kan det va ibland.

Var iaf förbi en sväng på loppisen, fick med mig en leksak till Milo och ett par converse till honom, (som jag har hemma på prov, Emma i mammalunchen skulle sälja de, sprillans nya men är lite osäker på om Milo går bra i dom, får testa och se )

Hoppas ni haft en mysig lördag.


Dagens. Jeans : Dr denim. Linnet är från Nelly, älskar det flätade i ryggen. Kommer bli så fint i sommar till gyllenbrun hud! :)

 

Kalasfina killar! (På onsdag blir det klippning igen)

 

Några iphone bilder.

 

Av Maja Larsson - 5 maj 2012 10:13

Kan inte riktigt bestämma mig hur jag vill ha det, men denna får duga ett tag, vinterheadern känns inte så aktuell nu och den förra var bara där så länge! :)


Av Maja Larsson - 5 maj 2012 09:42

Har precis kommit innanför dörren efter en härlig PW, lagom varmt och lagom långt! :) Nu sitter jag och dricker första koppen kaffe för idag.

Planerna idag är inte riktigt bestämda än, det är loppis i lanna som jag hade tänkt att gå på, men nu får jag se hur jag gör. Det är inget direkt vi behöver till lillkillen så känns bara onödigt men man brukar ju alltid fynda något på loppis så får se hur det blir! :)

I eftermiddag ska vi iaf på 25 års kalas till min kusin, mer än så blir det nog inte denna lördag.

Igår var vi på öppna förskolan och sedan vidare hem till mormor där moster var, lek&bus med granntjejen Vera som var på besök från Sthlm.

Hoppas ni mår bra.


   


Våran fina kille!


Ovido - Quiz & Flashcards