milovaldemar

Alla inlägg den 19 maj 2012

Av Maja Larsson - 19 maj 2012 20:32

Dagarna går i ett och nu känner jag bara för att få greja och plocka undan allt här hemma efter alla kalas & besök vi haft. Känner att jag ligger efter med allt nu.

Igår kom iaf min gudmor Maja hit, hon bor i sthlm så det blir inte så ofta vi hinner ses. Mysigt var det iaf att ses. När hon åkt hem kom faster Christine, Christoffer och kusinerna hit, vi grillade och hade mysigt.. efter en lång och skön kvällspromenad la vi oss i soffan och såg på film, skönt ! Milo (&vi) har somnat ovaggat dessa dagar! :)

Idag har det också varit fullt upp från morgon till kväll, först fotbollsträning för min del.. sedan skynda sig hem för att åka upp till mormor&morfar på 140 års kalas. Skåla i champagne och sedan upp till ånnaboda för buffè, mums! Proppmätta åkte vi därifrån men det var inte slut där, kaffe&tårta väntade där hemma! Känns som att det ända vi ätit de senaste dagarna är massor av sötsaker, är inte alls sugen men när det finns hemma går man och småäter.. så ni som är sugna varsegoda och kom hit på fika! :) Jag måste verkligen sluta äta det!!

Nu ska jag nog göra de andra sällskap (Hanna&Micke är här) och kolla på champions leage finalen, spännande!


Bjuder på lite bilder från dagen. Sötaste My som blivit så stor ! :)

     

Ovido - Quiz & Flashcards