milovaldemar

Alla inlägg den 10 maj 2012

Av Maja Larsson - 10 maj 2012 11:01

Efter PW och en god frukost med min älskade sitter jag nu här (som vanligt med andra ord) :) .. Milo sover gott i vagnen och så snart han vaknar tänkte vi ta oss en tur till marieberg för att inhandla 1 års present. Ikväll har jag match i stan och B ska iväg och kolla på match så mormorn kommer hit och är barnvakt.

Igår var vi på 7 års kalas på eftermiddagen, Moa som är väldigt förtjust i Milo bjöd in honom på tårtkalas, jätte mysigt! :) Vet ni vad hon hade fått i present? En IPOD touch, (ser ut som en Iphone men fungerar mer som en dator/musikspelare) Dagens barn alltså :) .. Hur ser det ut när Milo blir 7 år? Flyttar de hemmifrån då? Får köra moppe? Jag minns iaf att jag fick min första mobil när jag gick i 6:an tror jag, det var iaf innan jag började på Vasa och nu får de mobiler redan i första klass. Men samhället moderniseras ju hela tiden så det kanske inte är så konstigt...


Tittut bakom gardinen! :)

 

Små/Stora, tyvärr behöll vi dom inte då de var lite små.

 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards