milovaldemar

Alla inlägg den 20 maj 2012

Av Maja Larsson - 20 maj 2012 21:17

Idag fick Milo testa en ny upplevelse, att vara barfota i gräset. Till en början tyckte han inte alls om det, han ville bara upp till mig när jag satte ner honom. Så började vi känna tillsammans med händerna, killa i ansiktet och under fötterna, det var ju jätte kul! Men fortfarande ville han inte gå på gräset... det såg riktigt kul ut! Men utan att tänka på att han var barfota sprang han iväg och hämtade bollen, och då gick det hur bra som helst! :) hihi gullunge.


 

Av Maja Larsson - 20 maj 2012 20:58

Snart börjar denna långledighet lida mot sitt slut, imorrn är vardagen här igen och om bara några veckor kommer vi ha det så här jämt, eller iaf 6 veckor tillsammans. Det ska bli underbart tycker jag (Benny tycker nog det blir lite väl länge att vara hemma tillsammans) :) Men vi har mycket roligt att se fram emot i sommar och vi ska njuta av varenda dag tillsammans för efter sommarn är det dags för mig att återgå till den "riktiga" vardagen - att jobba. Tanken skrämmer mig ibland, att jag inte ska få umgås med Milo hela dagarna gör ont i mig, hur mycket kommer jag hinna se av honom varje dag, hur mycket kommer jag missa.. Samtidigt så är jag jätte glad att Benny vill vara hemma, alla pappor vill eller får aldrig chansen att vara det. Jag personligen tycker såklart att det är en självklarhet men hos alla är det kanske inte de och framförallt är det ju en ekonomisk fråga.


Iphone bilder.

   

    

Ovido - Quiz & Flashcards