milovaldemar

Alla inlägg den 11 maj 2012

Av Maja Larsson - 11 maj 2012 19:13

Matchen igår blev inställd pga vattensjukplan, så trist då vi redan var där , ombytta och börjat värmt upp. Det blev istället ett hårt fyspass som kändes så bra för min del.. det är vid sånna där tillfällen som jag verkligen märker att jag fått bättre kondis.

Idag var det tänkt att vi skulle till öppnis men istället åkte vi till Degerfors för att hälsa på faster&kusinerna som flyttat dit.

Sen har vi bara grejat här hemma, städat och sånt roligt! :) Mormor har varit här på fika. Sen tog jag och Milo en promenad (precis när det börja ösa ner regn) bort till familjen Ekhamra på lite kvällslek, mys.

Nu har vi precis käkat tacos och snart är det dags för Milo att sova. En skön fredagskväll i soffan väntar.

Just igår hände något väldigt "tragiskt", jag tog bort mitt mobilskal i onsdags, jag tröttnade på att ha det och ville va utan ett tag... så råkar jag såklart tappa mobilen i hallen på klinkersgolvet.. och ja ni kanske förstår vad som hände, en stor spricka på framsidan av telefonen :( .. har som tur var en extra försäkring på tfn så jag hoppas verkligen att den gäller, ska ringa imorrn och höra tänkte jag.

Imorrn blir det fotbollsträning och en sväng upp på loppisen här i Garphyttan.


Mormor kom med denna fina present idag från Hanna, en silverring som hon gjort i skolan.. så fin!

 

Milo glad efter fått "välja" 1 års present, jag i dagens (igår) , Milo&mormor på 7 års kalas och Milos snygga tatuering på armen som pappan passade på att göra igår när jag var iväg.

 

  

Ovido - Quiz & Flashcards