milovaldemar

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Maja Larsson - 7 maj 2012 19:58

Stackars liten kille som inte alls mår bra. Han somna redan kvart i 7 och det är inte likt honom, visserligen har han inte sovit något sen kvart i 11 men ändå. Han ville inte ens bada förut och då är det verkligen något som är fel. Han kändes varm men har inte tagit tempen. Får se hur denna natt blir... Finaste Erika har varit här idag, alltid lika mysigt att träffa henne och jag önskar faktiskt att hon en dag flyttar ut hit då jag själv är så dålig på att åka hem till henne, men vem vet?! :)

Lång och "smal" (som Anna sa) är våran lilla (eller stora) kille. 11kg tung och 79 lång! :) Sprutorna var inte alls kul, stackarn kunde inte kolla åt Anna efter. Det gör så ont i mammahjärtat att jag fick tårar i ögonen. Inte kul att se sin lilla älskling få så ont.

Det blev iaf en hemmadag efter BVC, gjort kakor i sandlådan, använt gräsklipparen (lite grann iaf), gungat, blåst såpbublor mm. Lekt ute med andra ord! :)


     


Av Maja Larsson - 7 maj 2012 11:00

 

Av Maja Larsson - 7 maj 2012 09:31

Så var det ny vecka igen, snart är sommarn är här och så hinner man knappt blunda innan det är dax att börja jobba igen. Men vi försöker iaf njuta av varenda sekund här hemma.

Lilleman är snorig & hostig, nyser om vartannat. Hur mycket snor finns det egentligen i dom små näsorna?! han ligger just nu ute och sover och jag hör hur han hostar ikapp där ute, stackarn. Så inatt har det inte blivit mycket sömn för mig.

Idag är det även dax för BVC och vaccin, som om det inte räckte med förskylningen för Milo, får se vad Anna på BVC säger, om vi ska skjuta upp sprutan. Det ska iaf bli spännande att se hur mycket han har växt sen sist, om jag inte minns helt fel så var vi där när han var 9 månader så jag antar att det hänt en hel del :)

Match igår som slutade med en 3 poängare, skönt! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards