milovaldemar

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Maja Larsson - 13 maj 2012 20:04

Snart slut på denna helg.. idag har vi grejat en massa ute i trädgården. Det var välbehövligt då varken jag eller Benny är speciellt duktiga eller intresserade av trädgården. Men det är ett måste när man har hus och lite av det stora hela är gjort. Vi har så mycket vi vill göra på samma gång men det hinns inte riktigt med så lite i taget blir bra för vår del. Sen har jag, Milo&mormor varit och kollat på pappan som spelade match och vinst blev det.. sämre gick det för United som kom tvåa i ligan, så här hemma har vi en arg/ledsen pappa. (Det går snart över ;) )

Jag känner mig stressad inför kommande 1 års kalas.. det ska handlas, bakas, städas mm. Samtidigt som både jag och B har träningar & matcher, svårt att få ihop det men det ska nog gå.

Mammalunch tjejerna+barn kommer på onsdag och firar Milo, sen vet vi inte riktigt om det kommer någon mer under onsdagen. Ev mormor&morfar och grannarna. Torsdag blir det en heldag av firande, släkt&vänner kommer. Kommer bli kanon men det är lite att fixa innan vi är där ;) ..

Hoppas ni haft en skön helg, det har vi och det behövs ibland.. bara rå om varanndra och inte ha några måsten, stanna tiden och se sig omkring vad man egentligen har, älskar min familj så och ibland behöver man "se" att man faktiskt har det riktigt bra!


Stor kram.


 

Ovido - Quiz & Flashcards