milovaldemar

Direktlänk till inlägg 23 november 2011

23 November

Av Maja Larsson - 23 november 2011 11:24

Idag var det ju tänkt att vi skulle gå på babysång o sedan marieberg med Lollo&Olle, men så blev inte planerna. Milo fick feber i natt så vi har haft den tuffaste natten sen han kom till oss, imorse hade han fortfarande feber så idag blir det att pyssla om min lilla sjukling. Just nu ligger han o sover, hoppas han sover bort all feber!

Sitter o kollar på massa olika heldressar, de är ju bara för gulligt o jag har älskat de sen Milo kom. Både för att de är så gulligt och för att de är så praktiskt! :)

Denna vill jag gärna ha, men finns inte inne på lagret just nu. Vet ni om geggamoja har kläder i någon affär, eller finns deras kläder bara att beställa?! Tacksam för svar :)


 

 
 
Ingen bild

lovisa

23 november 2011 12:05

Ja hoppas han kryar på sig snart! Kidz på stan har geggamoja vet jag så dom kanske har den :)

KRAM

 
emilie

emilie

23 november 2011 13:03

http://www.outdoorexperten.se/p-17685-geggamoja-jumpsuit-all-in-one.aspx


Finaste heldressen:D <3

http://lillacleo.bloggplatsen.se

 
Josefina

Josefina

23 november 2011 20:16

Vet faktiskt inte tyvärr..
Stackars lilla plutten, hoppas han kryar på sig snart!

http://www.josefiiina.blogg.se

 
Josefina

Josefina

23 november 2011 22:24

Ja det var skönt att få veta, nu kan jag lugna ner mig lite =)

Byxorna ja, jag skulle nog säga att de är ganska normala i storleken. Jag tog strl 8 som motsvarar en svensk 36a och det är vad jag brukar ha på byxor. Lite stretchiga e dom!

http://www.josefiiina.blogg.se

Maja Larsson

24 november 2011 10:13

okej ! :) Tack. Svårt att beställa byxor ju :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards