milovaldemar

Direktlänk till inlägg 13 december 2011

Overknee!

Av Maja Larsson - 13 december 2011 19:47

De blev två par "overknee" och jag betalade endast 128kr för båda då jag hade presentkort på 100 kr där. Toppen! :) Hoppas dom hinner komma innan lördag.

De är dumt att sitta framför datorn länge, jag halkar ofta in på sidor med barnkläder, jag ska inte köpa något nu innan jul då Milo verkligen inte behöver något nu och jag kan gott vänta till mellandagsrean. Benny är iväg på träning så då blir det att jag sitter vid datorn. Det finns ju så mycket fint, såklart så hittar jag massor till mig med men jag har också så det räcker i garderoben och nu efter graviditeten har man ju nästan en helt ny garderob då kläderna blev liggandes! :) Jaja, nog om det! Ha en underbar kväll men varför är det inte desperate idag? Nu blev jag besviken.


   


En glad pyjamaskille imorse med svullen näsa! :(

  

 

Provar bagarhatt på ica maxi! :)

 

Våran tuffing, jag älskar att klä upp Milo snyggt, men de är inte alltid så praktiskt med jeans så de har jag nästan bara när vi ska iväg på något! :)

 
 
Tina

Tina

14 december 2011 19:57

Hej och tack för din kommentar i min blogg. Din länk fungerade inte, men jag googlade den och hittade hit så!! Ja men du har absolut rätt, utvecklingen är kul, bara det att man hänger kvar så i det förflutna jämt. Det är lika bra att acceptera utvecklingen och hänga på så man inte missar en massa för att man vältrar sig i minnen :)

SÅÅ söt liten kille du har!! Stackars liten med den svullna näsan. Vilket fint jukort ni ska skicka ut. Får lite ångest då vi inte ens framkallat vårat jukort ännu..känns lite stressigt nu :P

http://tinaspinaler.blogg.se

Maja Larsson

15 december 2011 15:39

jaha funka den inte, kanske skrev fel! :) åh tack, haha du hinner säkert ändå :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...

Ovido - Quiz & Flashcards