milovaldemar

Alla inlägg den 5 mars 2012

Av Maja Larsson - 5 mars 2012 18:14

Ett besök på BVC var det på dagens att göra, Milo väger nu 10320 g och är 74 cm lång :) .. sist vi var där vägde han 9690g och var 72,2 cm lång och det var för ca 2 månader sen. Så visst har lilleman växt :)

Vi pratade lite om nattmålet och hon tycker fortfarande att han ska få sin välling på natten (1 gång) eftersom att han är igång i stort sett hela dagarna (förutom när han sover) så behöver han de där extra käket på natten.

Det har varit en tuff dag med mycket känslor som kommit ur kroppen, ledsen/glad om vartannat. Men sånna dagar behövs också, dock så tänker/funderar jag alldeles för mycket. Är inne i en period som jag känner mig väldigt ensam, jag har ju min fina familj. Vänner som jag träffar på dagarna med Milo är "mammavänner" men jag känner att jag behöver träffa vänner utan barn ibland!!


Jag älskar dig!

   


Av Maja Larsson - 5 mars 2012 12:00

Tilda lärde mig att göra fiskbensfläta, det var ju hur lätt som helst! :) Fint till vardags.


 



Av Maja Larsson - 5 mars 2012 09:11

Min lilla stjärna här i livet är såklart min son, han betyder allt för mig och jag kommer göra allt som står i min makt för honom.. Min kärlek till honom är så stor och jag vet inte riktigt vart jag ska göra av alla känslor jag har.. Det bubblar upp så mycket i mitt huvud ibland att jag blir tokig på mig själv. Jag är så rädd att det ska hända honom något men samtidigt kan jag inte gå runt och vara orolig hela tiden! Puh, men denna känsla är nog inte konstigt för en mamma, de flesta mammor går säkert runt och är oroliga. Det hör väl till, de säger ju att när man föder sitt barn så föds inte bara barnet utan oron föds också.

En tankemorgon!


Min stjärna!!   

   



Ovido - Quiz & Flashcards