milovaldemar

Alla inlägg den 7 mars 2012

Av Maja Larsson - 7 mars 2012 21:02

Nyss tagit en skön dusch efter en kul träning på grus. Känns riktigt skönt att få komma ut och köra på stor plan. Har en streckning i ljumsken som jag haft nu några träningar och den vill inte ge med sig, så tråkigt att inte kunna köra fullt ut!

Imorrn blir det bad på em, mys! Hörs imorrn igen.


Bilder från igår!

 

Av Maja Larsson - 7 mars 2012 09:11

Sol idag, men termometern stod på minus 8 imorse, burr. Hoppas det blir varmare framåt dagen så man kan sitta i solen en stund.

Vi ska alldeles strax gå till Linda&Elsa, mammalunchen idag blev inställd pga sjukdom så vi kör på fika idag istället.

Milos nya grej är att skaka på huvudet när han inte vill något, helst ska man säga nejnejnej samtidigt som han gör de! :)

Tror att lilleman hade ont i magen igår kväll, han vakna och var jätte ledsen, spände sig hela tiden och kunde inte slappna av i magen. Han somna sedan om för att vakna 30 min senare, jag tänkte att inatt blir det inte mycket sömn men så sov han faktiskt till halv 5!! Vi har ju bytt välling, eller vällingmärke rättaresagt, men BVC sa att det inte skulle vara någon fara, men jag tror att de är den, för han hade inte ätit något annat konstigt!


   


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards