milovaldemar

Alla inlägg den 26 mars 2012

FIX

Av Maja Larsson - 26 mars 2012 21:11

Jag älskar ju att pyssla och fixa här hemma, kan hålla på en hel dag och bara gå runt och "piffa" till hemmet, så detta har jag gjort dom senaste dagarna. Stolsdynorna har jag inte tagit kort på än, och gardin och kuddtyget har jag inte beställt än då jag inte riktigt bestämt mig hur jag ska ha det :)


Innan var det en röd gardin här. Blev mycket bättre nu, ljusare och fräschare! :)

 

En liten klädstege, denna ska stå i vårat sovrum när det är dags att fixa till de, har en man som slänger sina kläder på golvet men nu har han inget att skylla på :)

 

Av Maja Larsson - 26 mars 2012 17:29

En liten sjukling har vi här hemma, därav de dåliga uppdateringarna. Han har feber, hostar som en tok och är snorig. Stackarn, det är inte alls roligt för varken han eller oss. Inatt har det inte blivit mycket sömn, det slutade med att han sov emellan oss. Under dagen har han inte velat vara någon annanstans än i famnen, det är väldigt krävande när man inte är van vid det. Hoppas detta går över snabbt.


Cupen igår gick över förväntan, vi vann alla gruppspelsmatcher (4st) semifinalen förlora vi och till slut blev de en tredje plats :) Riktigt kul var de och 2 mål gjorde jag, hihi. Jobbigt att vara ifrån Milo hela dagen, jag åkte när han sov och kom hem när han sov.


Lördagens bilder, dagens & Milos premiärcykeltur :)

 

Ovido - Quiz & Flashcards