milovaldemar

Alla inlägg den 24 mars 2012

Av Maja Larsson - 24 mars 2012 20:07

Efter ånnaboda vistelsen åkte jag hem och la mig i en solstol, där låg jag och kikade på när pappan jobbade, Milo hade tur att få umgås med sin mormor så honom såg vi inte på några timmar. Detta väder gör mig så glad, även fast man inte sover många timmar per natt så känner man sig piggare, både för att det är ljust och sen för att man är ute näst intill hela dagarna. U N D E R B A R T !

Vi tog en sväng in till marieberg för att hämta ett par "skyddsshorts" till mig för ljumsen tills imorrn, vi passade även på att hoppa in på XXL, har ni varit där? Oj vad mycket det fanns och till bra priser. Både jag och B var i stort behov av springskor så det blev varsitt par skor till oss, Milo fick ett par nike skor och sen fick vi med oss lite annat smått och gott :) Precis som det ska vara. Hihi.

Det blir en tidig kväll ikväll, för imorrn väntas en heldag i Degerfors för fotbollscup! :)

Stor kram.


 

 


Av Maja Larsson - 24 mars 2012 09:30

Nu ska jag till ånnaboda med laget för skräpplockning, vilket roligt lördagsnöje :) Men vad gör man inte för sitt lag. Hihi

Min vän Emilie tyckte att jag skulle lägga ut bilder på hur det ser ut där den nya altanen ska vara osv. Så här kommer bilder.


Dessa tre bilder är tagna innan vi rev. De är alltså den delen utan tak som är borta. Resultatet kommer såklart när det är klart :)

   

Sista bilden är tagen för ett tag sen nu är allt skräp borta! :)

Ovido - Quiz & Flashcards