milovaldemar

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Maja Larsson - 21 mars 2012 21:01

Lunchen idag blev inställd pga sjukdom men jag och Zandra bestämde oss för att köra ändå. Så det blev en heldag hemma hos henne med Jeppe&Siri. Mys! Efter maten blev det kanon väder så eftermiddagen tillbringade vi utomhus, skönt! Milo och Jeppe lekte i sandlådan (vem tror ni satt med en spade och mumsa i sig sand? Inte mamman iaf :) ) åkte rutschkana,gunga mm medans Siri den lilla sömntutan låg och sov :) hihi. Milo är så intresserad och fascinerad av större barn, han kollar på dom som om de vore stora idoler, hihi sötnos! :)

Han älskar när man pratar i telefonen och så fort någon gör de ska han upp i famnen och vara nära nära telefonen, han pratar och skrattar.. men sätter man luren vid örat på honom så blir han knäpptyst och vet inte vart han ska ta vägen :) Han kanske blir som sin mamma, (jag har nämligen telefonskräck, har haft de sen jag var liten, men nu börjar det bli bättre) Men de jag ville komma fram till är att han gör precis som vi hela tiden, nu tar han ex tvdosan och sätter mot örat, ja de kan vara vad som helst igentligen. Samma sak med fotbollen, först så kastar jag eller B och då gör han lika dant och några dagar senare dribbla jag lite med bollen här hemma och vem gör så nu? Jo Milo, vårat lilla fotbollsproffs. Ska lägga upp en video och visa er så ska ni få se! :)

Jaja, kvällsbabbel så här på kvällskvisten, nu väntar soffan.


Dåliga bilder tagna med Iphone

 

 



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards