milovaldemar

Alla inlägg den 15 mars 2012

Av Maja Larsson - 15 mars 2012 18:30

Milo har börjat gilla bollar väldigt mycket nu de senaste dagarna. När jag och benny sparkade boll ute häromdagen satt han glatt i mormors famn och kikade på oss, skrattade högt och verkade njuta av den roliga underhållningen :) .. Och här inne har vi börjat kasta den mjuka bollen från IKEA till varann, Milo är så duktig på att både kasta och sparka bollen, kanske går pappans dröm i uppfyllelse? Hihi och ni som inte vet så är fotbollsproffs något pappan gärna vill att Milo ska bli :) .. vi får väl se..

Imorrn blir våran lilla plutt 10 MÅNADER, kan ni tänka er. Ojoj.


Slänger upp en bild på Milos favvo tjej just nu! Gammal bild dock, här är dom nog inte äldre är 3,4 månader. Gullungar.

 



Av Maja Larsson - 15 mars 2012 17:29

I fredags var det ett år sen jag slutade jobba, herregud vart har detta året tagit vägen. Kom ihåg att vid den här tiden förra året gick jag bara och väntade.. Grejade en massa hemma, njöt av att vara ledig, kände mig stor som en elefant och träffade folk. Men väntan var nog den värsta.. kan inte förstå dom som tycker att det är "skönt" att vara gravid i slutet, för då vill man väl bara att sin lilla prins eller prinsessa ska komma? Eller har jag fel? .. Nästa barn kanske inte alls blir så, för då har man ju redan en liten prins att ägna sin tid med. Jag längtar tills nästa gång vi får uppleva denna längtan, men samtidigt känner jag mig lite rädd för det som väntar..


Partylite ljusen kom idag, har ni testat? Dom luktar gudomligt, mina favoriter är vita snöbär, svart hallon och svart körsbär.. och många fler :) .. hihi.

 

Detta var för ca 1 år sen.

 

Ovido - Quiz & Flashcards