milovaldemar

Alla inlägg den 6 mars 2012

Av Maja Larsson - 6 mars 2012 20:40

Det blev en sväng till Lek&Bus med Zandra&Siri, men varken Milo eller Siri var på speciellt bra humör så det var väl inte så populärt, lite grann lekte de iaf! :)

Väl hemma blev det en PW låååångt, riktigt skönt var de. Rensa lite tankar och lyssna på musik! Sedan omfix i Milos rum, gaah vet inte hur jag vill ha det så ändrar om hela hela tiden. Det ska vara perfekt ju, nu väntar jag på tyg bara.

Erika kom förbi och Milo visa vad han lärt sig, nu går han typ hela tiden! 

Och så avsluta vi med core träning denna tisdag kväll, skönt. Nu är det dags för sista säsongen av Desperata Hemmafruar, känns lite sorgligt faktiskt. Följer ni?


     

 Milo är våran lilla "skrållan" fast som kille då. Det är ju bara FÖR gulligt när de går runt i endast blöja nertill. <3

Av Maja Larsson - 6 mars 2012 08:02

Idag är tanken att vi ska till Lek&Bus landet med Zandra&Siri, har inte pratade med dom nu på morgonen men jag hoppas det blir av. Milo har ju inte varit där än, han har ju iof varit för liten men jag tror han kommer tycka att det är kul nu! :)

Senare kommer gudmor Erika och hälsar på, var ett tag sen nu!

Vad gör ni denna kalla tisdag? :)


   



Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards