milovaldemar

Alla inlägg den 20 mars 2012

Av Maja Larsson - 20 mars 2012 13:32

Det blev en tur till marieberg med Zandra&Siri. Lite shopping blev de fast jag lovat mig själv att inte handla något. Puh, att jag aldrig lär mig.

Idag är jag extra glad då jag vet att våra fina vänner Emilie&Robin får se sitt lilla hjärta för första gången ! Kommer ihåg de där första ultraljudet, man var så spänd på att få se sitt lilla hjärta, eftersom att man inte känt något så tidigt så det är ju lite ovisst. Förutom alla krämpor man hade, illamående och trötthet var det värsta.. men det är väl en dans på rosor? :)


Idag ser vi ut så här, matchar i våra pippitröjor. Milo har jeans från kappahl och jag kör som vanligt på mina Dr Denim. Lämnade förresten tillbaka cubus jeansen då dragkedjan gått sönder, de svarta var slut så då valde jag ett par marinblåa!

 

Ovido - Quiz & Flashcards