milovaldemar

Alla inlägg den 13 mars 2012

Av Maja Larsson - 13 mars 2012 16:41

Ja där trodde ni väl att jag skulle skriva att jag var gravid, men icke, inte än på ett tag :) Hihi

Vi var en sväng till lekparken förut, (ja, en annan lekpark denna gång) och rutschkanan var poppis denna gång med :)


Milo&Vito busar.

     

Av Maja Larsson - 13 mars 2012 12:10

"Inte i natt heller".. som både jag och Benny sa imorse när vi vakna. Skönt, jag hoppas verkligen att vi klarar oss, hela dagen igår kändes de som att de satt i halsen och igår kväll trodde jag verkligen att det skulle komma.. Bara att fortsätta att hålla tummarna. Milo är iaf på bättringsvägen, han äter bara välling nu och han börjar nog tröttna på de för han ser ut att "sucka" varje gång vi tar fram vällingflaskan och inte riktig mat. Stackarn, men snart så lilla gubben. 

Vi har varit på långpromenad hela familjen, stannade vid en lekplats så Milo fick leka av sig lite, han älskar att åka rutschkana, så det står på inköpslistan. Jag håller just nu på att lite smått städa och plocka i hela huset. Jag får panik när det är smutsigt eller när det är grejer framme som inte ska ligga där osv. bara jag ser lite hår eller damm så tar jag fram dammsugaren (börjar bli lite manisk tror jag) har aldrig förr brytt mig så här mycket.  Benny tycker inte jag är riktigt klok. Men aja, städa behövs väl alltid, iaf när man har 3 barn i huset! :)


Bilder från igår.

   




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards