milovaldemar

Direktlänk till inlägg 28 mars 2012

TOARULLESLEK, DAGENS & TUNGAN RÄTT I MUN!

Av Maja Larsson - 28 mars 2012 15:49

På morgonkvisten efter morgonbadet började denna roliga lek, toarullesleken. Milo sprang runt överallt med den där toarullen, hehe så söt.

Klockan 9 hämtade Zandra&Siri upp oss för att sedan åka vidare till Emma i Vintrosa för mammalunch.

Väl hemma skulle jag och Milo ut och gunga men icke, det spöregnade så vi (läs jag) hade ingen vidare lust då :)

Nu har pappan precis kommit hem och Milo precis vaknat, nu är det dags för käk och sedan fotbollsträning för min del, om jag är sugen? Nee inte direkt.

Milo har börjat hålla på med sin tunga typ hela tiden. Ja bilderna säger väl det mesta :)


 

Dagens mamma&Milo i randigt! <3

   

 
 
Ingen bild

Moster Lina

28 mars 2012 17:26

haha va söt han e, saknar er massa. kul o läsa va ni gör på dagarna. kommer nog ut nåt i helgen. ska söka skola nu, håller på o forskar va de finns för kurser! pussa lillen från mig <3 love u

Maja Larsson

28 mars 2012 21:03

Ja de är det som är meningen :) .. Vi måste försöka ses lite oftare nu innan du flyttar. Puss

 
Ingen bild

eva

28 mars 2012 20:31

hur är påsken planerad?

Maja Larsson

28 mars 2012 21:02

Bygga veranda säger Benny. Men hemma ska vi iaf vara!

 
Kristin-mamma till Milo

Kristin-mamma till Milo

28 mars 2012 20:51

Goa killen! Lustigt det där med tungan.. Vår Milo började också hålla på med tungan idag och så har det fortsatt hela kvällen.. ;) Kommer ihåg när han fick tänder o ovankäken.. då gjorde han likadant precis som att han kände efter med den lille tungan vad det var som stack ut! :) Tokiga sötungar ;)

http://minmilo.blogspot.com

Maja Larsson

28 mars 2012 21:01

Haha ja nu när du säger det kommer jag ihåg att jag läste de :) .. Så gulligt ju. Ja men precis de kanske är mer tänder på G. Kramar

 
Ingen bild

eva

28 mars 2012 22:07

funderar på att hyra bil så då kanske vi dyker upp under annandagen om mor orkar-trodde ni skulle söderut ngt men verandan är viktigare- hälsa B att jag tror jag avrundade ner till 200:-

 
ENDENISE

ENDENISE

29 mars 2012 19:49

men sötaste morgonrocken :D

http://endenise.se

Maja Larsson

29 mars 2012 20:13

haha ja visst är den söt ? :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards