milovaldemar

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Maja Larsson - 1 april 2012 15:56

Vi fick besök av Emilie&Cleo på förmiddagen, så mysigt och jag säger som vanligt att det är såååå tråkigt att vi inte ses oftare! :)

Sitter här och känner mig så misspepp på att åka och spela match, ute dessutom i snöfallet, matchstart 20.00!!! Neee fy skulle mycket hellre vara hemma och ha söndagsmys med min familj. Men när man väl är där kommer det säkert kännas bra! :)

Jag blir snart galen, har en konstig känsla i halsen, det gör inte ont, det finns inget där, men det irriterar så mycket. Vad kan det vara, har testat slemlösande, gaviscon ... ja allt!!! Har haft detta i några dagar nu. HJÄLP MIG!


  

Av Maja Larsson - 1 april 2012 09:29

Har ni blivit lurade nu på morgonen? De har inte jag, hade glömt bort de så har inte lyckats lurat B heller :)

Idag fyller min stora syster år, så grattis till dig! :) Vi var i stan igår och firade henne och Micke som jobbar på Wasa som bagare hade bakat världens godaste tårta till henne, Chilivippen heter den. Finns som bakelse också och det är nämligen Linas favorit bakelse så nog blev hon allt glad :)

Efter firandet åkte vi till Bra och Begagnat och till Biltema! Sen ägnade jag och Milo hela eftermiddagen hos mormor&morfar. Mys!

Pappan ska snart iväg på match, när Milo vaknat ska jag & Milo träffa familjen Delvenius och ikväll är det min tur att spela match, burr. Kommer nog bli riktigt kallt!

Vad gör ni denna kalla söndag?


     





Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards