milovaldemar

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Maja Larsson - 15 april 2012 15:38

Det blev inte mycket tid över för bloggen igår, full rulle från morgon till kväll. Efter mycket stress och fix så åkte mamman till stan för lagfest & krogen, en riktigt lyckad kväll som resulterade i en trött mamma idag. Inte så bakis men allmänt seg och trött.

Milo fick en släng av magsjukan inatt, pappan var uppe med honom, då han bajsade två gånger på raken och imorse med, men inget nu på dagen så vet ej vad det kan vara. Och på köpet fick han ögonfluss, stackarn. Han har råkat ut för mycket sjukdomar nu på sista tiden, men de kanske inte är så konstigt när vi träffar så mycket barn!

Pappan är ute och fixar det sista på verandan och nu ser det verkligen färdigt ut, förutom staketet som bara sitter för tillfället innan poolen ska upp och uteköket som ej är färdigt! Utemöblerna är på plats och det blev verkligen så fint! Men de får ni se en annan dag ;)

Resten av dagen ska vi bara lata oss, fotbollsmatch, riesen och soffan!

Stor kram


     

Igår åt Milo en hel portion själv, inte så mycket kladd och nästan allt i magen ! ;) Duktig kille.




Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards