milovaldemar

Alla inlägg den 10 april 2012

Av Maja Larsson - 10 april 2012 14:03

Närmar sig med stormsteg.. ska bli mysigt att fira Milos allra första födelsedag men samtidigt är det ju lite sorgligt.. ett helt år har snart gått! Förhoppningsvis hinner jag ner till Ullared en sväng för att handla 1 års present mm annars får jag helt enkelt handla det här. Vi har nämligen bokat en sälen resa (för längesen) den 19 - 22 april men som det ser ut nu är det ingen snö där så isf åker vi nog till brorsan och ullared.


Finfina grejer som mer än gärna får flytta in i Milos rum! :)


                     


Av Maja Larsson - 10 april 2012 09:03

Jag förundras varje dag av hur mycket Milo egentligen förstår, han är ju ingen liten bebis längre, han är en egen individ och har fått en egen personlighet. Han är så klok våran son, och så smart. Igår tex tog han skohot och gick till köket där vi har ett skoho vid lådorna (barnsäkert) då försökte han stoppa i de han höll i precis så som de andra satt. Han kommer ihåg vart allt finns och även om man tror han har glömt de efter 10 minuter så går han dit och vet precis vad han ska göra.. Ja det finns så mycket att skriva och vi skrattar ihop varje dag åt allt bus han gör, jag kan inte göra annat än att skratta.. att vara arg tjänar varken han eller jag på i längden.

Nu ligger busungen och sover och när påklädningen skulle börja titta han bara på mig, log och sprang iväg, kom tillbaka log och sprang iväg, vart får han allt ifrån?!

Hela morgonen har han gått och roppat pappa, han saknar nog sin pappa. :)

Ne nu ska jag sätta fart, ska passa på och städa nu när Milo sover och sen åker vi till Zandra&Siri och myser i det tråkiga vädret. I eftermiddag tänkte vi gå till Öppna förskolan! :)


 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards