milovaldemar

Alla inlägg den 25 april 2012

Av Maja Larsson - 25 april 2012 17:23

Idag startade vi dagen med en promenad med Zandra&Siri för att sedan gå vidare hem till Linda för mammalunch. Jag hade bakat idag och jag har hittat ett såååå gott kladdkake recept, EXTRA kladdig kladdkaka, det var tredje gången jag gjorde efter detta recept och har inte misslyckats en gång, så testa det ni också ni kommer inte att misslyckas ;)

På tal om sötsaker satt jag igår och funderade på vad jag ska baka till Milos 1 års kalas, cake pops, chokladbollar, kladdkakan ska jag göra... men vad mer? Har ni något gott och enkelt recept dela gärna med er ;)

Mitt sötsug just nu är inte att leka med, måste få bort det...

Grabbarna i huset ligger och vilar middag, ser så skönt ut men har så svårt att somna så här dags, då somnar jag inte ikväll istället. Idag har vi sen träning, 22 slutar den.. tur att planerna imorrn inte är fören på em ! :)


Pappan har lärt Milo en ny "lek", först bygger pappan upp ett lego hus med ett fönster i, när det är klart lägger Milo de små legobitarna i fönstret.. detta kan låta enkelt men för en 11 månaders krävs det en hel del ;) Duktiga killen, han tar efter allt vi gör nu för tiden. (Ex, jag vänder "huset" för att skaka ut legobitarna, han lägger i en för att sedan vända och göra likadant ;) )


 

     

Av Maja Larsson - 25 april 2012 16:32

Tuffa Jeans från kappahl, tröja från Lager 157 och stjärnstrumpor från kappahl.


 


Återkommer när jag målat klart lite bräder ;)

Ovido - Quiz & Flashcards