milovaldemar

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Maja Larsson - 7 april 2012 10:49

Började denna påskafton med en löpträning på vallen med Sara, halv 10 var vi där och körde ett hårt intervallpass. Riktigt skönt efteråt!

Nu är bygget i full gång och jag ska snart ut och göra honom sällskap då vädret är riktigt fint idag. Vi har redan haft 3 små påskagummor/gubbe här och tänk när Milo blir så stor att han ska gå! :)

Igår hade vi ju familjen Delvenius&Joanna här, riktigt mysigt och Milo kom inte i säng fören vid 9, han och Cleo höll låda hela tiden :) .. Men inte sov han längre imorse för de inte :) Hihi.

Ikväll blir det grillning med moster Hanna&Micke. Vad gör ni? Äter ni påskmiddag?

Stor kram från oss


& visst var de en gräsklippare, nya favoriten här hemma :) .. I mormors påskägg var det en Me&I tröja med fotbollar och en egengjord tröja med Milos fot&hand på, ska visa er senare, och såklart majskrokar! :) Har ni fått något påskägg?



 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards