milovaldemar

Alla inlägg den 4 april 2012

Av Maja Larsson - 4 april 2012 20:53

Milo har från första stund aldrig tyckt om varken snuttefilt eller napp (napp några enstaka gånger bara) Jag har velat att han ska ha en snutte iaf då det är en trygghet när de är dags att börja på förskolan men han har ratat alla jag tagit fram. Men nu på sista tiden har jag märkt att när han är trött och vill/ska sova håller han på med våra händer, eller rättare sagt fingrar, allra helst tummarna. Längst ut pillar han på ett speciellt sätt. De är faktiskt riktigt mysigt, de roliga i de här är att jag gjorde precis lika dant när jag var liten.. pappas tummar såg inte riktigt kloka ut, och gör de inte än idag ! :) Men ett släktdrag kanske?!


 

Av Maja Larsson - 4 april 2012 17:05

Mammalunch hos Emma idag, de har så stort hus och så fint. De har i stort sett renoverat hela huset. Ibland kan jag verkligen sakna att vi inte har ett lekrum här nere.

Efter vi kom hem har vi i stort sett varit ute hela dagen, härligt. Milo slog sig hårt för första gången idag, stackarn. Bulan kom på en gång och de tog ett tag innan han sluta gråta, annars brukar han bara bli ledsen en liten stund och sen är det bra.

Både jag o B har fotbollsträning ikväll så lilleman sover hos mormor inatt!


   

Nytt kuddöverdrag och gardinerna är färdisydda! Blev en stor skillnad i rummet. Innan var det vita gardiner.

Av Maja Larsson - 4 april 2012 16:53

Här kommer ett gäng bilder från igår. Om ni inte varit där så åk dit, riktigt mysigt.

   

Ovido - Quiz & Flashcards