milovaldemar

Alla inlägg den 22 april 2012

Av Maja Larsson - 22 april 2012 17:47

Så börjar denna söndag och helg sakta lida mot sitt slut, och vi har inte gjort något knappt förutom min träning på fm och pappan har kollat på united match. Milo kom hem vid 2 och nu går han runt och säger mamma och pappa stup i ett, han har nog saknat oss! ;) Gullunge.

Imorrn har vi inga planer så vi får se vad vi hittar på.



TIPS på 1 års present till Milo är dessa bollar från ToysRus för 139 kr. Då han älskar bollar i alla storlekar tänkte jag försöka fixa till ett bollhav, vi får se hur det går! :) Hihi

 

Av Maja Larsson - 22 april 2012 09:52

Igår kväll hade jag mys med mig själv, då planerna inte var att vara hemma så fick det bli så.. rätt skönt faktiskt. Köpte mig en godispåse och satt vid datorn större delen av kvällen. Sen gick jag och la mig tidigt. Snart väntar fotbollsträning i regnet, då får man väl klaga lite på vädret iaf? FY!

Milo sov hos mormor&morfar och pappan va iväg på galej.

Dagens planer blir nog bara att mysa här hemma.

Ha en mysig söndag. Kramar


Midsommarafton 2010.. ge oss värme!

 

Ovido - Quiz & Flashcards