milovaldemar

Alla inlägg den 8 april 2012

Av Maja Larsson - 8 april 2012 18:05

Eftermiddagen spenderades hos familjen Delvenius, mys. Känner mig helt slut nu så det blir en tidig kväll idag. Lilleman sover, (väldigt sen middag, men han behövde de efter allt bus) vi ska strax äta sen ska jag nog göra min man sällskap i soffan!

Imorrn kl 8 har vi samling, 9.30 spelar vi match mot lillån så det gäller att lägga sig tidigt så man är pigg imorrn ! :)


En liten sneack a peak på verandan.. Dom 3 hårt arbetande "männen" :)


   



Av Maja Larsson - 8 april 2012 12:05

Gårdagen spenderades med moster Hanna&Micke, det blev en massa gott, grillat, god sallad & potatis. Mums, vi var proppmätta efter maten så herren i huset gick och la sig på soffan, och där låg han resten av kvällen! :) .. Vi andra busade&lekte med Milo som höll låda till halv 9! :) Sen sov han gott en stund men vaknade och var super ledsen när raketerna utanför fönstret lät. Fy på er! Sen sov han gott nästan hela natten ! :) Mammans tur att få sovmorgon men varför sover man inte längre än till 8 då? Haha.

Killarna (Benny&Jimmy) är igång och bygger, Milo sover och jag ska väl ta och städa lite och laga mat tror jag. De blir inte så mycket mer denna söndag. Skönt!


   

Ovido - Quiz & Flashcards