milovaldemar

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Maja Larsson - 20 april 2012 17:08

Det blev en tur in till Lek&Bus landet, denna gång tyckte Milo det var riktigt kul. Vi testade även att klättra i den stora klätterställningen och det var verkligen tummen upp tyckte Milo och vad duktig han var, klättrade upp och ner, åkte stora rutschkanorna osv. Bjuder på en bild sålänge, lite brådis då vi skulle vart hos grannarna för 10 minuter sen, men lilleman skulle behövt sova innan men envis som han är så ville han inte de! Blir en tidig kväll istället.

Stor kram och imorrn väntar göteborg! :)


 



Av Maja Larsson - 20 april 2012 13:42

Igår var det ju dags för min första jobbdag sen mars förra året, det gick verkligen super bra och det kändes helt okej att var tillbaka ! :) Dock somna jag inte fören halv 3 på natten så under eftermiddagen blev jag väldigt trött. Saknade såklart min lilla prins så på rasten skyndade jag mig hem och pussade lite på honom :)

Efter jobbet så kom Erika förbi och stannade hela kvällen, mys.

Idag är pappan också ledig, vi tog en sån där dubbeldag (nytt på försäkringskassan, toppen bra ju) så vi passar på att mysa för fullt här hemma. Planerna var att åka till Degerfors till kusiner&faster men så blev det inte. Ikväll blir det grill&bad hos grannarna.

Hoppas ni har en mysig fredag i detta oväder! :)


 

Ovido - Quiz & Flashcards