milovaldemar

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Maja Larsson - 13 april 2012 18:23

Åh så trött jag känner mig idag, blir nog en tidig kväll idag. Vi har kollat på första delen på en av Arne Dahl filmerna, så de blir andra delen när lilleman har somnat, har ni sett dom? Riktigt bra om man gillar kriminalserier! :)

Just nu bygger mina killar lego, pappan har gjort ett högt torn och nu är det dags för Milo att riva ! :) Det är så underbart att se dom leka tillsammans, det värmer i hjärtat att se dom två ihop och man ser hur Milo kollar stolt på sin pappa!

Jag tog ett varmt bad förut och då passade grabbarna på att åka till konsum och handla fredagsmys :)

Imorrn är det fotbollsträning klockan 9 sen blir det en date med Ida&Alfons som är i Örebro i helgen och så avslutar vi lördagen med lagfest och krogen ! :)

Stora fredagskramar till er.


Iphone bilder får duga idag. Kameran används inte så flitigt just nu!

     

Av Maja Larsson - 13 april 2012 08:47

Denna vecka har gått så segt, även fast det bara varit 4 dagars vecka, men B har jobbat sent varje dag så nu känns det extra skönt att det äntligen är helg.

Badet igår gick galant, Milo gillar det mer och mer. I början ser han lite skeptisk ut men de släpper mer och mer! Han älskar ju att bada här hemma :)

Idag blir det öppna förskolan. Gick en tidig morgonpromenad så lillen vaknar lagom till det är dags. Annars brukar ju han sova när det är, både på tisdagar&fredagar.

Pappan slutar vid lunch idag så då ska vi åka till Emma och klippa honom. Sen har vi inte så mycket planer om inte Emilie är frisk för då ska vi dit och käka middag ! :)

Stor kram.


 


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards