milovaldemar

Direktlänk till inlägg 10 april 2012

1 års kalaset ...

Av Maja Larsson - 10 april 2012 14:03

Närmar sig med stormsteg.. ska bli mysigt att fira Milos allra första födelsedag men samtidigt är det ju lite sorgligt.. ett helt år har snart gått! Förhoppningsvis hinner jag ner till Ullared en sväng för att handla 1 års present mm annars får jag helt enkelt handla det här. Vi har nämligen bokat en sälen resa (för längesen) den 19 - 22 april men som det ser ut nu är det ingen snö där så isf åker vi nog till brorsan och ullared.


Finfina grejer som mer än gärna får flytta in i Milos rum! :)


                     


 
 
Ingen bild

tilda

10 april 2012 15:49

Ser ett genomgående tema;)

gillar verkligen klossarna.. fanns dessa på ullared?? Hade nog passat i Mys rum oxå=)

kram

Maja Larsson

10 april 2012 20:49

haha jaavisst, stjärnor var de här. Haha, allt eller inget, needå men de är riktigt mysigt där inne nu! :) Ja har faktiskt ingen aning men de finns på nätet. Inte farligt dyra heller. Kramar

 
Cissi - mamma till Cornelis & gravid

Cissi - mamma till Cornelis & gravid

10 april 2012 16:22

Jo, jag tror nog det. Det är många som säger att han är väldigt lik mig och när man tittar på bilder på mig som liten så är vi otroligt lika faktiskt :)

Tack, vad gullig du är! Den växer och växer. Vilken skillnad det är mot när Cornelis låg i magen. Den är verkligen större nu. Hannah är gravid (med första barnet ju) i vecka 26 och hennes mage är mindre än min så den töjer sig nog snabbare nu!
Hoppas allt är bra med er. Kramar

http://annaceciliat.blogg.se

Maja Larsson

10 april 2012 20:51

Jo precis, de säger de flesta ju .. och de är kanske inte så konstigt, var ju inte så längesen Cornelis låg där inne ! :) Hoppas du mår bra. Allt är finfint här :)

 
Kristin-mamma till Milo

Kristin-mamma till Milo

10 april 2012 17:09

Superfina grejer ju! Själv har vi klossarna på första bilden och de är verkligen bra till allting. Garage till leksaksbilar, gnaga på, stapla, kasta och så är de rätt trevliga att titta på ;)! Vill också till Ullared snart! har inte varit där sedan lillen var 2 månader så jag skall allt försöka lura med pappa F ;) kraam

http://minmilo.blogspot.com

Maja Larsson

10 april 2012 20:50

Ja precis :) Ja de kan jag tänka mig, och pedagogiska! :) Jag har inte varit där sen Milo låg i magen, i april förra året! :)

 
Ingen bild

eva

10 april 2012 18:13

Trumman skulle jag kunna tänka mig köpa! Fick han inte en present i förväg? Hur gick matchen? Kram eva

Maja Larsson

10 april 2012 20:48

Absolut, då blir han nog glad! :) Jo de var rutschkanan han fick , hihi. Vi förlorade matchen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards