milovaldemar

Direktlänk till inlägg 21 april 2012

INGET ULLARED DENNA GÅNG HELLER

Av Maja Larsson - 21 april 2012 10:11

Gårkvällens hos grannarna var mycket trevlig, de bjöd på grillat och när Milo somnat hoppade vi i spat, där satt vi i 3 timmar, underbart!

Så typiskt att ens barn alltid ska bli sjuk när man ska iväg på något roligt, sist vi skulle till Göteborg&Ullared var när My skulle döpas och då blev våran lilla herre också sjuk. Denna gång är det ju inget allvarligt, Ögonflussen som han haft nu sen i lördags kväll vill inte ge med sig och Mys föräldrar tyckte inte det var någon bra idè att vi kom då det smittar. Men så vaknar man upp idag och ögonen är nästan helt bra, typiskt. Men det blir väl fler gånger, dock så hinner vi nog inte ner innan 1 års kalaset och det var ju lite därför jag ville dit för att köpa 1 års presenter. Pappan blev gladare då han får vara med och handla presenter här hemma då istället, dock inte denna helg.

Så helgen som var fullspäckad med trevligheter blev istället en helg med noll planer.. men vi ska nog hitta på något roligt iaf, pappan ska iväg här på träning om en liten stund och sedan är det lagfest så han ser vi inte på hela dagen/kvällen, men mormor&moster kommer hit så vi ska nog göra en utflykt någonstans. Det ända positiva är att jag kan vara med på träningen imorrn ! :) Träningsfreak som jag är ! :) hihi.

Kramar


Bilder från Lek&Bus igår!

    

 
 
Kristin-mamma till Milok

Kristin-mamma till Milok

22 april 2012 07:14

Synd att ni inte kom iväg men det kommer fler tillfällen :)! Sååå kul med lekland, längtar tills Milo blir lite större så vi också kan gå på liknande :D! Går lillkillen helt och hållet nu? Så duktigt det ser ut på alla bilder! Kramis

http://minmilo.blogspot.com

Maja Larsson

22 april 2012 09:49

Ja de gör de ju! :) .. Ja det var verkligen super kul, både för stora och små. hihi. Japp de har han gjort nu sen han var 9 1/2 månad :) Så nu springer han nästan fram, haha. Det gäller att hänga med i svängarna.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Larsson - 12 januari 2015 20:39

Nu har Lova börjat säga mamma , det är så gulligt och jag smälter lite varje gång . Det är dock inte medvetet mamma till mig utan hon säger mamma typ hela tiden :) hon har även sagt pappa några gånger , tur de så pappan blir lite glad också :p hehe ....

Av Maja Larsson - 8 januari 2015 21:46


I söndags tog Lova sina första små steg . Hon står lull nu nästan hela tiden och ställer sig upp utan stöd så vi har bara gått o väntat på detta :) men lite fegare än brorsan som ju vid 9 månader gick helt ! ...

Av Maja Larsson - 3 januari 2015 06:59

Nu kör vi ombytta roller i detta hus . Förut var det alltid Milo som vakna tidigt men nu sover han och pappa så gott och istället sitter jag här med pigga Lova . Halv 7 ville hon gå upp ! Jäääsp ! Men med tända ljus , en filt och kaffe är det ju supe...

Av Maja Larsson - 31 december 2014 21:45

2014 har helt klart varit ett av mina bästa år men det har också varit en del motgångar . 1. Det bästa är ju såklart att lillasyster Lova föddes , äntligen var Milo storebror och vi var 4 i familjen . 2. I samband med Lovas dop sa vi också JA och ...

Av Maja Larsson - 16 december 2014 21:26

De blir inte mycket bloggande denna tid . Det är fullt upp nästan jämt känns det som och när man får en ledig tid prioriteras inte bloggen . Men det händer inte så mycket heller för den delen . Vardagen rullar på i en väldig fart och de senaste helge...


Välkomna till mig. Mitt namn är Maja, jag är 25 år & bor en bit utanför Örebro tillsammans med min sambo Benny & våra barn Milo född 2011 & Lova 2014.
Här skriver jag om mitt liv som mamma och allt som hör vardagen till !

Mina hjärtan!

 

    

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards